Rewrite-Sia

 

You don't know me

あなたは私のこと全然知らないよ
You can't hold me

私を捕まえることなんてできないの
I'll slip through your hands

手からさらさらとこぼれていくの。
I am one single grain of sand

まるで一握りの砂のようにね。

You are free to love

愛するのはあなたの勝手
Happily received

喜んで受け取って
You are free to love

愛するのはあなたの自由よ。
If that is all you need

それがあなたの本当の望みなら。

I'm an empty space

私は空っぽな場所。
I can't be replaced

何にも取り替えられないの。
So when you're finished with this dream

だからその夢が必要なくなったら
Delete begin to rewrite me

消して、もう一度私を書き出して

You are free to love

愛するのはあなたの勝手。
Happily received

喜んで受け取って
You are free to love

愛するのはあなたの自由よ
If that is all you need

それが本当にあなたが必要としているものならば

You are free to love

愛するのはあなたの勝手
Happily received

喜んで受け取って
You are free to love

愛するのはあなたの自由よ
If that is all you need

本当に必要としているのなら

You are free to love

愛するのはあなたの勝手
Happily received

喜んで受け取って
You are free to love

愛するのはあなたの自由よ
Delete and rewrite me

消して、もう一度私を書き出して。