Hostage-Sia

浮気している人の曲かな?

You bring me to life then you shut me out

貴方が私の世界を明るくしてから締め出した。
You keep me silent when I should shout

叫ばねばならないときに貴方は私の口を覆った。
You make me cry and you make me come

たくさん泣かされたけれどやっぱり貴方の元へ行ってしまう。
You are the cop and I'm on the run

貴方は警察で、私は逃亡者。

It all begins with just one kiss

全てはたった一度のキスから始まったの
I'm held hostage by your love

私は貴方の愛に囚われているの。
Put me in cuff, lock me up

私に手錠をかけて、閉じ込めて。
I'm held hostage by your touch

私は貴方の感触に囚われているの。
This prison is rough but I can't get enough

この檻は危険だけど、まだまだ足りないわ。
The secret life of us keeps me in handcuffs

私たちだけの人生が私をここに留まらせるの。
Don't lock me up, don't you wanna free us

これ以上閉じ込めないで、もう自由になりたくない?
I'm held hostage by your love

私は貴方の愛に囚われているの

Then you let me out and I catch the sun

もう私を解放して!そしたら太陽を追いかけに行くから。
You give me a taste of you and no one

私以外は誰も貴方のいいところを知らないわ
But you always leaving, and again I'm alone

でも貴方はいつも去っていくから、私はまた独りきり。
This secret burns but I'm imprisoned

2人だけの秘密は燃えているけど、私は捕まっているわ。

It all begins with just one kiss

全てはたった一度のキスから始まったの
I'm held hostage by your love

貴方の愛に囚われてしまった。
Put me in cuffs, lock me up

手錠をかけて、私を閉じ込めて。
I'm held hostage by your touch

 貴方の感触から離れられないの。
This prison is rough but I can't get enough

この檻は危険だけど、まだ足りないわ。
The secret life of us keeps me in handcuffs

私たちだけの人生が 私をここに留まらせるの。
Don't lock me up, don't you wanna free us

もう解放して!そろそろ自由になりたくない?
I'm held hostage by your touch

貴方の感触に囚われているの

Secret life of lovers who have others
Under the covers

水面下で浮気相手と秘密の生活を送ってるのよ
And while you break my heart

貴方が私の心をズタズタにしている間にね
I'm a criminal in these parts

その点において私は犯罪者かも

It all begins with one kiss

全てはたった一度のキスから始まったの
I'm held hostage by your love

貴方の愛が忘れられない。
Put me in cuffs, lock me up

手錠をかけて私を閉じ込めて…!
I'm held hostage by your touch

貴方の感触が忘れられない。
This prison is rough but I can't get enough

この檻は危険だけどまだ足りないわ。
The secret life of us keeps me in handcuffs

この秘密の生活が私をここに留まらせるの。
Don't lock me up, don't you wanna free us

これ以上閉じ込めないで、そろそろ自由になりたくない?
I'm held hostage by your love

貴方の愛に囚われているの

It all begins with just one kiss

たった一度キスから全てが始まった
I'm held hostage by your love

貴方の愛に囚われているの
Put me in cuffs, lock me up

手錠をかけて、私を閉じ込めて
I'm held hostage by your touch

貴方の感触の虜なの
This prison is rough but I can't get enough

この檻は危険だけどまだ足りないわ。
The secret life of us keeps me in handcuffs

秘密の生活が私を留まらせるの
Don't lock me up, don't you wanna free us

もうこれ以上閉じ込めないで、自由になりたくない?
I'm held hostage by your love

貴方の愛の虜なの。