Breath Me-Sia

 

Help, I have done it again

助けて、またやってしまった。
I have been here many times before

以前から此処には何度も来たことがあるわ。
Hurt myself again today

私をまた傷つけるのね。
And the worst part is there's no one else to blame

何が1番悪いってこれは自業自得なの。

Be my friend

友達になってくれる?
Hold me, wrap me up

優しく私を包み込んで
Unfold me

私の心を開いて
I am small and needy

私ってちっぽけでちょっと欲張りだけどね。
Warm me up

暖めて
And breathe me

優しく語りかけて

Ouch, I have lost myself again

あらら、また自分を見失ってしまったわ。
Lost myself and I am nowhere to be found,

私はもう見つけられることはないのね。
Yeah, I think that I might break

ええ、私はもしかしたら壊れているかもしれないわ。
Lost myself again and I feel unsafe

自分がわからなくなって不安なの。

Be my friend

友達になってくれる?
Hold me, wrap me up

優しく私を包み込んで
Unfold me

私の心を開いてほしいの
I am small and needy

ちっぽけで少し欲張りだけど
Warm me up

暖めて
And breathe me

優しく語りかけて

Be my friend

友達になってくれる?
Hold me, wrap me up

その手で優しく包み込んで
Unfold me

私の心を開いて欲しいの
I am small and needy

私は小さくってちょっと欲張りだけど
Warm me up

暖めて
And breathe me

優しく語りかけて…。