Friend Of Mine-Avicii

 

 

Hey

なぁ
Do you remember we said, "Hello"?

俺らが出会った頃のこと憶えているかい?

And you asked me about my Levi's T-shirt

お前が俺のTシャツのこと褒めてくれたんだよな

Said, "You are a friend of mine"

そんで “俺たちはもう友達だな”って言ってくれた

My, oh my
You must have saved me about a thousand times

お前は俺のことを何回も何回も助けてくれた

I wouldn't be the one I am today
If you hadn't been a friend of mine

お前と出会わなかったら今の俺はここにいない

I ain't misbehaving

絶対間違わないからさ
I'm just telling you the truth

嘘はつかない
Take my love for granted

俺の気持ちを受け取ってくれよ
Yeah, I'll give it all to you

当たり前だろ?全部やるよ
Made me count for something

俺の中から価値を見出してくれた
Yeah, I feel it in my heart

心の奥から感じているよ
God only knows what I've been
If you've haven't been a friend of mine

もしお前と出会わなければ俺はどうなってたかって神様にしかわからねぇな

Hey (hey, hey, hey, hey)

なぁ

I haven't seen you around since high school (high school)

高校卒業してから会ってねぇな
How you doin', do you still remember me?

調子はどうだ?俺のこと憶えてるか?

Are you still a friend of mine?
(Guess you're still a friend of mine)
(Guess you're still a friend of mine)
Now I see (I see)
Why I get nervous when you look at me
It's like your eye is trying to tell me something
That you're more than just a friend of mine
(That you're more than just a friend of mine, oh my)

I ain't misbehaving
I'm just telling you the truth
Take my love for granted
Yeah, I'll give it all to you
Made me count for something
Yeah, I feel it in my heart
God only knows what I've been
If you've haven't been a friend of mine