Mr.Feather-ELLEGARDEN

Hey Mr. Feather do you think you're really fly

やぁお調子者さん 本当に飛べるって思ってる?
Mr. Clever she is fool enough to trust you

賢いきみさ、 彼女は君を信じちゃうくらいには馬鹿みたいだよ。
Mr. Stupid you are not like anyone

まぬけな君は個性的だね。
Mr. Famous I don't know your real name

有名人なきみの本名知らないや
Mr. Tiny your dream is so big

ちっちゃいけれど 君の夢はとっても大きいな
Mr. Clumsy what you've made is so art

 不器用な君の作るものって芸術って感じ
Mr. Doubtful don't you trust yourself at all

疑ってばかりの君は自分のことも信じないの?
I'm Mr. Complain

僕は文句ばっかりだな。
Yeah my life is shit

クソッタレな人生だ。

Give me something that I'll never fail

二度と失敗しない何かをくれよ。
Give me something that I understand

理解できるものをわたしてよ。
Give me something that I'll never lose again

失くすことのない何かを僕にちょうだい。

Hey Mr. Smiley do you smile when you are sad

久しぶりだね。いつも笑顔だけど、悲しい時も笑っているの?
Mr. Crazy where is the border of sanity

気狂いの君にとって普通ってなに?

Mr. Jealous hope you don't have any secrets

嫉妬ばかりしている君には何も隠し事はないよね?
Mr. Money what do you want for next Christmas

お金ばっかり気にしてる君は次のクリスマスに何が欲しいんだい?
Mr. Perfect have you ever pulled it off

完璧な君も間違えたりしたことあるの?
I'm Mr. Complain

文句ばっかり垂れてごめんよ。
Yeah my life is shit

こんな人生本当にいけ好かねぇな

Give me something that I'll never fail

二度と失敗しないなにかをくれよ。
Glve me something that I understand

理解できるものをわたしてよ。
Give me something that I'll never lose again

失敗することのない何かを僕にちょうだい。
You are not here You are not here You are not here beside me

君はもう僕の隣にいないんだよな。
You are not here You are not here You are not here
Yeah my life is shit

やっぱりこんな人生クソだわ。

Mr. Feather do you think you're really fly

お調子者さん、本当に空でも飛べると思ってるる
Mr. Clever she is fool enough to trust you

賢い君の言葉に彼女はまんまと騙されているよ

Give me something that I'll never fail

失敗しないなにかをくれよ。
Give me something that I understand

理解できるものをわたしてよ。
Give me something that I'll never lose again

二度と失うことのないものを僕にちょうだい。