Marry Me-ELLEGARDEN

ELLEGARDENの英語曲はすごい格好よくて好きだけれど、日本曲はなんともクセが強い。笑

 

Somewhere closer I can hear the wedding bell

ウェディングの鐘がなる場所で
It's a fine day I am wearing a blue shirts like the sky

青空みたいに青い服を着ているんだ。
I am standing in the line while holding confetti

紙吹雪を持ちながら列に並んで
I see the girl of my dream is shining like the sun beside him

僕の憧れの女の子が太陽みたいに眩しく笑ってるんだ。

彼の横に立って…。

Won't you marry me if I could be a rich boy

僕がお金持ちになったら結婚してくれる?
Won't you marry me if I could be very handsome

もしイケメンになれたらさ
Won't you marry me if I could be a tall guy

もし身長が高くなれたら僕と結婚しないかい?
Don't you marry him if I could be in the next life

来世ではどうか彼と結婚しないでよ

 

You're an idol in high school He was a quarter back

君は高校時代のアイドルで 彼も超人気者
He has sold me a photocopy of your photograph

実は僕も彼から君の写真を買ったんだ。
I am standing in the line while holding confetti

紙吹雪の準備をしながら列に並んでると
I see the girl of my dream is smiling like the sun in her wedding dress

ウェディングドレスを身に纏っている君が眩しいくらいに笑っているんだ…。

Maybe not She don't remember me

君は僕のこと覚えてないかもね
Maybe not She don't know how I feel

どう思ってるなんて知らないよね
Maybe not She don't even know my last name

僕の名字さえもわからないんじゃない?

 

Won't you marry me if I could be a rich boy

もし僕がお金持ちになれたらさ
Won't you marry me if I could be very handsome

めっちゃくちゃ格好良くなれたらさ
Won't you marry me if I could be a tall guy

もし身長がもっと伸びたらさ、僕と結婚してくれないかい?
Don't you marry him

彼とは結婚しないでよ。
He's just another stupid in the next life

来世ではきっとただのクソ野郎だからさ