See You In My Dream-We the kings

 
Tonight I believe
That you are the reason I dream
君に会いたくて夢を見るんだって思う。
Wrapped up in sheets
シーツにくるまりながら
I’m wrapped up in everything
But here comes the light,
全部を包むけど光が溢れる
Stealing me back from you
君から僕を取り戻すんだ
Leaving the night
夜を置き去りにして
Leaving me so confused
どうすればいいか分からないな

I’m wide awake
I’m wide awake
ずっと起きているんだ

‘Cause I wanna close my eyes and sleep
目を閉じて今すぐ眠りたい。
Run to the place we used to meet
僕らが出会った場所に走って行くんだ
‘Cause I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
君が隣にいないのなら僕は夢の中で会いたい。
Cause I’d sleep forever if you’d leave
君が去るなら僕はずっと夢の中にいたい。
Give up the world so you would see
この世界を諦めるから、君はきっと気づくさ
That I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
起きた時に君が隣にいないなら、僕は夢の中で君と一緒にいたいってさ。

Without you

Come to my dreams,
夢の中においでよ
Daylight won’t find us here
陽は僕らを見つけられないからさ
We’re finally free,
自由になるんだ
Free to go anywhere
どこにだって行けるんだ
So give me the strength,
だから僕に強さを頂戴
Strength just to say goodbye
さよならをいう強さを
Goodbye to the world,
この世界にさよならを
The world we could leave behind
置き去りにできるこの世界を

I’m wide awake
I’m wide awake
あぁ、眠れないんだ。

‘Cause I wanna close my eyes and sleep
今すぐ目を閉じて眠って
Run to the place we used to meet
僕たちが出会った場所へ行きたいんだ
‘Cause I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
だって君が隣にいないなら、夢の中で君と会った方がましさ。
Cause I’d sleep forever if you’d leave
君が僕を置いていくなら、僕はずっと夢の中にいたい。
Give up the world so you would see
この世界を諦めるから。 君はきっとわかるさ
That I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
君が隣にいないのなら僕は夢の中でもいいから君に会いたいって。

Don’t give up, I’ll never let you
諦めないでよ。絶対そうはさせないからさ
Don’t give up, I’ll never let you
Don’t give up, I’ll never let you go
[x2]
絶対。
I wanna close my eyes and sleep
目を瞑って今すぐ眠りにつきたいな
Run to the place we used to meet
そして僕らが出会った場所へ行くんだ
‘Cause I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
君が隣にいないなら夢の中で君を見る方がましさ
Cause I’d sleep forever if you’d leave
もし僕から去るつもりなら僕は一生夢の中で生きていくよ
Give up the world so you would see
この世界を諦めてさ
That I’d rather have you in my dreams
Than wake up without you
だって君が隣にいないなら、夢の中で君に会いたいから。

Without you, without you
Without you, without you
Without you