B team-Marianas Trench

B teamってキープされてる人のこと指すみたい。

 

You could want this

これが欲しいならさ
See if it fits for a bit

少しでも君に合うか見てみてよ
And if you don't like it

それでももし気に入らなかったらさ
Then you can go like you have been

いつもみたいに次に進めるでしょ?
And I'll never tell, never tell how I fell for it

まぁ、僕は絶対教えないけどね。

いかにして君に恋したかって
I never fell before

初めてだった。

3, 2, 1, you get right up and I'm the one done

3,2,1ですぐに手に入るよ
You never say yes, not quite no

いいよって君は確実に言わないけど、きっぱり断ってもくれない。
Say just enough to make me not go

君がちょっと言うだけで僕は君を諦めることはできないのに。
You choose your words,

言葉を選んで
Careful voice, in the end I'm not the first choice

慎重に言ってよ。結局、僕は補欠なんだろうけど
You say you want someone just like me

僕みたいな人が欲しいって言ってるじゃん

So then why am I your plan,

ならなんで
Why am I your plan,

なんで
Why am I your plan B?

なんで僕はプランBなの?

You know, you know you love the way I linger and,

僕が君を諦められないのが心地いいんでしょ?
You keep me wrapped right round your finger,

僕を優しく包み込んで離そうとしないよね。
But you say, you say, just wait a little longer, and

けど、君は “もう少しだけ待ってて
And in time, I could be the right one

直にあなたは私の1番になるんだから”て言うんだよ。
Please, I'm the B team

お願い。僕は未だにキープなんでしょ。

This could hurt some,

とっても酷なことだってわかってる?
But if we don't never know what it's worth to ya

何が君にとってふさわしいかって分からなければさ。
I saw you first,

初めて君を見たときのこと
Do ya remember?

君は覚えてるかな?
You played it well, victim sell,

上手いことやってたよね
How I fell for it, I never fell before

こんな風に恋に落ちたのは初めてだよ。

3, 2, 1, you get right up and I'm the one done

君がその気なら今すぐでも君の彼氏になるよ
You never say yes, not quite no

いいよとは言わないけれど、はっきり断ってもくれないよな。
Say just enough to make me not go

ただ、僕が君から離れられないように言葉で繋ぐだけ
You choose your words,

さぁ言葉を選んで
Careful voice, in the end I'm not the first choice

改まった声で言ってよ。まぁ、結局僕はキープされてるだけなんだろう。
You say you want someone just like me

僕みたいな人がいいなって君は言うけど
So then why am I your plan,

それならなんで
Why am I your plan, 

なんで
Why am I your plan B?

なんで僕は君の2番目なの?

You know you know you love the way I linger and,

僕が君を諦められないのが嬉しいんでしょ?
You keep me wrapped right round your finger,

優しく僕を包み込んでるんだ
But you say, you say, just wait a little longer, and

けど、”もう少し待って
And in time I could be the right one

今は付き合えないの”って君はいうんだ。
Please, I'm the B team

お願いだよ。僕はまだB teamなんだ。

You like to make me beg, yes you like it

僕が君に縋るのが君は嬉しいんだ。
You like to make me beg, you do

僕が君を諦めきれないのが、君は嬉しいんだ。
You like to make me beg, yes you like it

君を好きな僕を見るのが、君は好きなんだ。
You like to make me be you do

君の思い通りに動く僕が好きなんだ。
(You just like it)
You like to make me beg, yes you like it
You like to make me beg, you do
(You just like it)
You like to make me beg, yes you like it
You like to make me beg, you do
(YOU JUST LIKE IT)
You like to make me beg, yes you like it
You like to make me beg, you do
(YOU JUST LIKE OH)
You like to make me beg, yes you like it
You like to make me beg, you do

SAY JUST ENOUGH TO MAKE ME NOT GO

OH

You know you know
You love the way I linger and,

僕が次に進めないのを見てるのが好きなんでしょ?
You keep my wrapped right round your finger

僕を優しく包み込んで離そうとしないよね
But you say, you say, just wait a little longer, and
And in time I could be the right one

“もう少しだけ、もう少しだけ待ってて”て君はいうけど。いつまで待てばいいんだ?

You know you, you love the way I linger and,

僕が君から立ち去れないのが嬉しいんだろ?
You keep my wrapped right round your finger

優しく包み込んで離そうとしないよね
But you say, you say, just wait a little longer, and

“もう少しだけ待ってて。
And in time I could be the right one

今は付き合えないの"って君はいうけど

Please I'm the B Team

お願いだよ。僕はまだB teamなんだ