Lay Me Down-Sam Smith

Yes, I do, I believe
That one day I will be
Where I was right there
Right next to you

確かに僕は君の隣にまた戻れるって信じてる
 
And it's hard
まぁ難しいけれどさ

The days just seem so dark
The moon and the stars
Are nothing without you
真っ暗な日々が訪れたよ
月も星たちも君がいなきゃ無いのも同然だよね。
 

Your touch, your skin
Where do I begin?
君の感触。どこから始めたらいいのだろう。
No words can explain
The way I'm missing you
どの位僕が君を愛してるだなんて言葉にできないな。

Deny this emptiness
This hole that I'm inside
胸にぽっかり空いた穴を無かったことにしてくれ
These tears
They tell their own story
流れた涙が物語っているよね。

Told me not to cry when you were gone
But the feeling's overwhelming, it's much too strong
君が去って行った時、君は泣かないでって言ったけど
この感情は抑えきれなかった。

Can I lay by your side?
Next to you, you
君の隣で寝てもいいかい?
And make sure you're alright
I'll take care of you
大丈夫だって。
僕が君を大切にするから。

I don't want to be here if I can't be with you tonight
君と一緒にいれないならさ、
こんな夜に此処には居たくない。

I'm reaching out to you
Can you hear my call?
君に手を伸ばしているんだけど
着信は受け取っているのかな?

This hurt that I've been through
I'm missing you, missing you like crazy
僕のこの痛みの正体は君を失ったこと。
本当に寂しいよ。
 
You told me not to cry when you were gone
But the feeling's overwhelming, it's much too strong
別れた時に 泣くなって君は言ったけど
堪えるにはこの気持ちはしんどかった。

Can I lay by your side?
Next to you, you
君の隣で寝ていいかい?

And make sure you're alright
I'll take care of you
大丈夫だって。
君を大切にするから。
 
I don't want to be here if I can't be with you tonight
君が隣にいないなら、こんなところになんて居たくないよ

Lay me down tonight
Lay me by your side
君の隣でゆっくりさせて

Lay me down tonight
Lay me by your side
君の隣で眠らせて。

Can I lay by your side?
Next to you
You
君の、君の隣に居てもいいかい?