sofa-Ed Sheeram

She’s reinventing loving me

愛を再確認してるんだろ?
When we’re resembling cutlery on the sofa

僕らはナイフのようにソファの上から動かないんだ
It must have been about 5.01

すっごい長い間そうだったに違いない。
Like my blue ripped jeans

僕の履きなれたジーンズみたいにさ
And my eyes are closed

まぁ、目を閉じて
And I’m way too tired

疲れてるんだ
Hoody still smells of the beach bonfire

パーカーがまだ焚き火の匂いがするわ。
On the sofa, where we lay

僕らが寄り添っているソファの上でさ
I wanna stay inside all day

ずっとこうしてたいなぁ。
And it’s cold outside, again

外はまた寒くなってきたみたいだし。

And we’re both so high

僕たちなら何処へだって行けるから
We could fly to Berlin, Tokyo or Jamaica

ベルリンだって東京だってジャマイカにだって
We can go where you want

行きたいところに僕らはいけるんだ
Say the word and I’ll take ya

どこに行きたいか教えて?連れて行ってあげるから
But I’d rather stay on the sofa

でも僕はソファの上で寛いでいたいなぁ。
On the sofa, with you

ここでさ、君と2人で

 

When the morning comes

朝が来た時にさ
We’re not watching Formula I

いつものやり取りを見てないね。
It’s not what we breathe for
So kick off the day with Friends on T4

T4に友達と出かけようか
Two, boiled and brew

コーヒーを2つ
Two sugars ain’t too sweet for you

砂糖も2つ 君にはそれくらいがちょうどいいでしょ?
On the sofa, where we lay

このソファの上でさ 僕ら寄り添って
I wanna stay inside all day

一日中こうしていたいなぁ。
And it’s cold outside, again

外も再び寒さを増してきたし。
And we’re still so high

僕たちはまだどこにだっていけるから

We could fly to Berlin, Tokyo or Jamaica

ベルリン、東京、ジャマイカ、どこだっていけるよ
We can go where you want

君の行きたいところに行こうよ
Say the word and I’ll take ya

さぁ、教えて。連れて行ってあげるから
But I’d rather stay on the sofa

でも僕はこうしてソファの上で
On the sofa, with you

ここで君といたいなぁ

And it feels like I’m flying

空を飛んでるみたいに感じるんだ
And it feels like

どこにだっていけるんだ
We could go to Berlin, Tokyo or Jamaica

ベルリン、東京、ジャマイカ どこにだっていけるよ
Through the streets of New York

ニューヨークの道を通って
That is where I will take ya

僕が案内するから
Paris, Rome, to Rio

パリでもローマでも リオでもいいね
Passing through Las Vegas

ラスベガスを通過して
We can go where you want

行きたいところに行こうよ
Say the word, and I’ll take ya

どこに行きたいか教えてよ連れて行ってあげるから
But I’d rather stay on the sofa

でもここで寛いでいたいなぁ。
On the sofa

ソファの上で。
On the sofa, with you

君とここで