Let Me Down Easy-Sheppard

 

Let me down easy, let me down easy, woah,

がっかりさせないて。

before you go

行く前にさ。
Ohh, let me down easy, let me down easy,

がっかりさせないでくれよ。

woah, before you go

離れて行く前に。
Ba ba ba ba-da da ba ba ba [x4]

[Verse 1:]
Night and day I’ve been doin’ the math

日夜通してずっと算数をしてるんだ
To calculate where we wandered off track

僕らが歩いた道のりを計算してるんだ。
But I know that this love was never easy

けどこの恋は容易くはなかったって思ってる。

But something’s faded inside of your heart

何かが君の心から薄れてしまったんだよね。
So you’re crusadin’ to tear us apart

だから別れようとしてるんでしょ。

It’s clear now, I know you’re gonna leave me

君が僕から離れていくのなんて明らかだよね。
So disappear now, I won’t get in your way

なら今すぐ消えてくれ、君の前にはもう姿を現さないから。

[Chorus:]
Ohh, let me down easy, let me down easy,

うんざりさせないで

woah, before you go [x2]

君が離れて行く前に

[Verse 2:]
Well how do I begin to convince you to love me

僕を愛してくれって説得するために何から始めようか。
When you’re a star in the sky up above me

君が僕の手から届かないところに行ってしまった時に
And I’m too far down below

あまりにも僕から遠くに行ってしまった時に。

Your heavy heart has taken its toll

君の心は僕の思いを遮断したんだ。
You’ve lost all the magic inside of your soul

君の魂にある魔法は全て失ってしまったみたいだね。
So sell me a lie before you hit the road

だからちょっとだけ嘘をついてよ。離れて行く前に。

[Chorus:]
Ohh, let me down easy, let me down easy,

僕をがっかりさせないで。

woah, before you go

君が離れていく前に
Ohh, let me down easy, let me down easy,

がっかりさせないでよ。

woah, before you go

君が離れていくまえに。

[Bridge:]
Woah Yeah!
Cause I know you’d rather run than stay and try

君がここで試すよりも走り去りたいのはしってるよ。
(Ba ba ba ba-da da ba ba ba)
Cause I know it’s not much easier to say good bye

だってサヨナラって言うのは簡単ではないからね。
(Ba ba ba ba-da da ba ba ba)
Yes I know, so if you’ve made your mind

もし君が意思を固めたら
Take what you want and get out of my life

欲しいものは手に入れるし、僕の人生から出ていくのもしってるよ。
But can you do this one last thing?

でも最後にしてくれないか?
Leave me with my pride

僕の自信を奪わないで欲しい。

[Chorus:]
Ohh, let me down easy, let me down easy,

ちょっとがっかりさせないでくれ。

woah, before you go [x2]

君が離れていく前に

Night and day I’ve been doin’ the math

一日中、算数に取り掛かっているんだ
(Ohh)
To calculate where we wandered off track

僕らが歩いた場所を割り出すために
(Let me down easy)
But I know, this love was never easy

けど、この恋愛はうまくいかなかったって知ってるよ。
(Let me down easy, woah, before you go)

Something’s fading inside of your heart

何かが君の心から薄れていっているんだ。
(Ohh)
So you’re crusading to tear us apart

だから君は別れようとしてるんでしょ。
(Let me down easy)
It’s clear now, I know you’re gonna leave me

君が別れを切り出そうとしてるのは見たらわかるよ。
(Let me down easy)
So disappear now, I won’t get in your way

なら今すぐ消えてくれ。君の前にはもう現れないから。
(Woah, before you go)