Wait-Maroon 5

 

Maroon 5 はどうしてそんな爆発させたがるのか。嫌いじゃないけど。笑

 

Dirty looks from your mother

君のお母さんに睨まれたよ。
Never seen you in a dress that color, no

そんなドレスを着ているところ見たことなかった。
It's a special occasion

特別な状況なんだね。
Not invited but I'm glad I made it

招待してないけど来てくれてよかった。

Oh, let me apologize

なぁ、謝らせてくれよ
I'll make up, make up, make up, make up for all those times

全部、全部、全部、全部埋め合わせるから。
Your love, I don't wanna lose

君の愛を失いたくないんだ。
I'm beggin', beggin', beggin', beggin', I'm beggin' you

お願い、お願い、お願い、お願い、頼むよ。

Wait, can you turn around, can you turn around?

待って、こっちを見てよ、振り向いてよ。
Just wait, can we work this out, can we work this out?

ちょっと待って、どうにかできないかな?やり直せないのかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you

ねぇ待って、こっちに来てくれないか?君の隣にいたいんだ。
Wait, can you turn around, can you turn around?

待って、こっちを見てよ、振り向いてよ
Just wait, can we work this out, can we work this out?

ちょっと待って、どうにかできないかな?やり直せないのかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you

ねぇ待って、こっちに来てよ。君の隣がいいんだ。

Can we talk for a moment?

ちょっとだけ話せない?
Got these feelings that I'm tired of holding on

なんか全て抱えてるのに疲れたんだ
Wasn't tryna get wasted

酔っ払うつもりはなかった。


I needed more than three or four to say this, so

ただ、これを言うために、4、5杯は必要だったんだ。

Let me apologize (yea)

だから謝らせてよ。
I'll make up, make up, make up, make up for all those times (all those times)

全部、全部、全部、全部やったことを埋め合わせるから。
Your love, I don't wanna lose

君を失いたくはないんだ。
I'm beggin', beggin', beggin', beggin', I'm beggin' you

お願い、お願い、お願い、お願い、お願いだから

Wait, can you turn around, can you turn around?

待ってよ、こっち向いてよ、振り向いてよ
Just wait, can we work this out, can we work this out?

ちょっと待って、どうにかできないかな、やり直せないかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you

ねぇ、待って、こっちに来てよ、君の隣にいたいんだ。
Wait, can you turn around, can you turn around?

待って、こっち向いてよ。振り向いてよ。
Just wait, can we work this out, can we work this out?

ちょっと待ってよ、どうにかできないかな、やり直せないのかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you

ねぇ待って、こっちに来てよ、君といたいんだ

You say I'm just another bad guy

“もうあなたは知らない”って
You say I've done a lot of things I can't undo

“あなたは何回も取り返しのつかないことをしたの”って
Before you tell me for the last time

最後に君が言う前に。
I'm beggin', beggin', beggin', beggin', beggin' you

お願い、お願い、お願い、お願い、お願いだから。

Wait, can you turn around, can you turn around?
待ってよ、こっち向いてよ、振り向いてよ
Just wait, can we work this out, can we work this out?
ちょっと待って、どうにかできないかな、やり直せないかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you
ねぇ、待って、こっちに来てよ、君の隣にいたいんだ。
Wait, can you turn around, can you turn around?
待って、こっち向いてよ。振り向いてよ。
Just wait, can we work this out, can we work this out?
ちょっと待ってよ、どうにかできないかな、やり直せないのかな?
Just wait, can you come here please? 'Cause I wanna be with you
ねぇ待って、こっちに来てよ、君といたいんだ